Jsme rádi, že naše práce pro velké české i mezinárodní klienty má úspěch i tam, kde se hodnotí kreativita a obchodní výsledky zároveň. Smyslem soutěže IMC Awards totiž není hodnotit jen nápaditost jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek a jejich dopad na výkony a růst.
Stříbrné ocenění IMC Award v kategorii Integrovaná komunikace získala přihláška „Mission Impossible“ pro společnost AMAZON ČESKÁ REPUBLIKA. Šlo se o náborovou kampaň, ve které jsme museli získat pro práci v Amazonu zdánlivě nesplnitelný počet zájemců. Misi, která se nakonec stala naprosto „Possible“, se navíc podařilo dokončit ještě o měsíc dřív, než bylo v plánu. Děkujeme všem kolegům v mezinárodním a českém týmu Amazonu za to, že jsme s nimi mohli tuhle dobrodružnou výpravu absolvovat.
Další, tentokrát bronzovou IMC Award, jsme získali v kategorii Relaunch značky za kampaň „Jak Myslivec dobyl svět whisky“ pro STAROU ŽITNOU MYSLIVECKOU z Palírny U Zeleného stromu. Její vlajková loď je na tuzemském trhu velmi známá, ale zároveň je opředena mnohými předsudky, které mladším milovníkům destilátů dosud bránily objednat si ji na baru. Myslivec byl pro ně něco mezi koňakem a bylinným likérem, což je ve skutečnosti velmi mylná představa. Rozhodli jsme se, že značku „stůj co stůj“ dostaneme na každém dobrém baru mezi kvalitní whisky. A povedlo se to. V komunikaci jsme ale museli změnit úplně všechno – od tvaru a barvy lahve, přes název na etiketě, až po televizní reklamu, druhotné vystavení a kooperaci s milovníky dobrého pití. Ve spolupráci s marketingovým týmem Palírny to vyšlo. Tak na žito, dámy a pánové!