Říká se, že chlapi nepláčou, ale když se vám narodí dítě, je těžké ubránit se emocím.
Naštěstí jsou tu vaši nejlepší kamarádi a váš táta, kteří to s vámi všechno znovu prožijí. A taky náležitě oslaví. Pro tak výjimečnou příležitost se nehodí nic jiného, než Stará žitná myslivecká.
„Pánové, byli jsme a budem!“, shrne to lakonicky otec.
Legendární česká značka Stará žitná myslivecká si zaslouží obdiv nejen díky výjimečně lahodné chuti,
ale i za to, že je tu s námi mnoho staletí.
Právě v letošním roce, ve kterém slaví 500 let výročí od svého založení Palírna u Zeleného stromu, kde se Stará žitná myslivecká vyrábí, je správná příležitost pro její nový příběh.
Chceme vybudovat silnou českou značku, oblíbenou u vyzrálých mužů. Stane se tichým společníkem, kumpánem ve zbrani při mnohých setkáních.
Proto jsme si dali za cíl zvýšit povědomí o značce, jejímž základem je žitný destilát.
Ukázat jej ve whiskovém světě, kam se svým charakterem nejvíce blíží. Vždyť se tomuto legendárnímu nápoji říkalo „česká whisky“, tak proč jej neukázat v moderním hávu tam, kde je mu nejlépe – v prestižním baru ve společnosti dokonalých gentlemanů.
Spotu vdechla život filmová produkce Darq Studio a režírovala ho vycházející hvězda české reklamy, Jakub Machala.
30vteřinový spot poběží od září do konce roku v TV. Celý příběh značky bude budován prostřednictvím integrované kampaně, kterou budete moci spatřit také v outdooru, na sociálních sítích, v online prostředí, a v on i off tradu.
Až se příště octnete na baru a pohlédnete na číšníka, připomeňte si, jak dobře se vlastně máte. Ať se máte jako v žitě, přeje vám všem Stará žitná myslivecká.