facebook logo

RŮŽOVÉ ROZMARNÉ LÉTO

Vinařský fond, 2015

Ideální čas, kdy si dát sklenku našeho růžového nebo šumivého vína, je léto. Teplé dny a vlahé večery přímo lákají k venkovnímu posezení. To ví i nejznámější ambasador moravských a českých vín – Ondřej Brzobohatý. Letos přijal roli plavčíka, který na své romantické plovárně vítá přátele na oslavě rozmarného léta. Tento příběh je dílem nejstarší ryze české reklamní agentury Comtech. Kampaň bude k milovníkům našich vín promlouvat z billboardů, plakátů, inzerátů, interaktivních on‑line reklam, ze zahradních restaurací, městských kaváren a plováren. Chuť probouzející komunikace Vinařského fondu České republiky začíná právě teď. Jedinou otázkou ještě zůstává: „Otevřete si naše růžové, nebo šumivé?“

Další práce