facebook logo

U NÁS HLEDÍME NA PODSTATU

Litovel, 2013–2015

Značka Litovel dobře skóruje v hodnocení kvality. Scházelo jí však „něco“, co dělá z konzumentů značky její vášnivé obhájce. Vyšli jsme z faktu, že litovelský pivovar je místo s vlastní duší, jež k sobě odjakživa přitahuje lidi se skutečnou láskou k pivu — skvělé sládky, známé osobnosti, zejména milovníky zlatého moku. Vznikl tak koncept „U nás“. Litovelské pivo zrcadlí neopakovatelnost místa, kde se rodí. „U nás“ se umíme radovat ze života, ale také se poprat s případnou nepřízní osudu, jít si za svou věcí, zejména dělat věci poctivě. V kampani účinkují výhradně místní lidé, fanoušci piva Litovel — vesničtí starostové, parta vodáků nebo tři generace z jedné rodiny.

Další práce