facebook logo

Digital Empathy

Za hranice nemovitostí

Cimex

Pro společnost Cimex jsme vytvořili jednoduchý, přehledný a moderní web. Nový layout jsme založili na práci se vzdušnějším prostorem a vyniknutím jednotlivých hero fotografií a hero citací. Nasadili jsme kvalitnější webové fonty, které zvyšují kompatibilitu a čitelnost na většině používaných zařízeních. Zvětšili jsme i řez písma. Nový design pracuje s jednoduchou logikou responsivity díky využití geometrických tvarů.

www.cimex.cz

Klub přátel
Člověka v tísni

Člověk v tísni

Pro nadaci Člověk v tísni jsme nadesignovali nový web klubpratel.cz. Úkolem bylo oslovit nové pravidelné dárce a usnadnit jim přístup k důležitým informacím a především k přihlašovacímu formuláři. Klub přátel dostal svůj první samostatný web, pořád je z něj ale patrné, že se jedná o nadaci Člověk v tísni.

www.klubpratel.cz

Web Fatra a.s.

Web Fatra a.s.

Fatra a.s. patří mezi největší světové zpracovatele plastů a do jejího portfolia proto patří široká škála výrobků. Historicky měla rozsáhlou síť prezentačních i prodejních webů. V rámci projektu jsme všem těmto webům dali jednak jednotný výraz a jednak jsme zpřehlednili celkový pohyb v nabídce z pohledu uživatele - klienta. To zaručuje rozpoznatelnost webů, snadný pohyb v nich a zároveň posiluje povědomí o značce a produktovém portfoliu.

www.fatra.cz

Skutečný dárek

Člověk v tísni

Pro nadaci Člověk v tísni jsme redesignovali web skutecnydarek.cz. Nový design je přehlednější, uživatelé se mohou snadno orientovat v nabízeném portfoliu možných dárků. Hned v úvodu stránky se mohou rovněž rozhodnout, zda chtějí přispět do konkrétní oblasti (např. školství, zdraví) nebo přispět určitou částkou.

www.skutecnydarek.cz

KITEBOARDING NA VLNÁCH ZUBRA

Zubr Yuzu & Limeta

Na Facebooku si díky nám mohl kiteboarding zkusit každý. Vytvořili jsme zábavnou aplikaci, která během prázdnin doplnila aktivity letní kampaně ZUBR Yuzu & Limeta a bavila lidi tak, že ani 100 opakování pro ně nebyl problém.
80 šťastných výherců s nejlepším skóre získalo plechovky nové osvěžující příchutě a stylová trička.

Zkuste potrénovat.

Jemný design, hustý jogurt

Polabské mlékárny

Milko - nejlépe hodnocené řecké jogurty na trhu od Polabských mlékáren mají samostatný web, který vyzdvihuje přírodní původ i skvělou chuť řeckých jogurtů a otevírá více možností pro Milko v oblasti content marektingu. Responzivní web s unikátní grafikou spojuje emoce a informace.

hustyjogurt.cz

Fakta souzní s emocemi

DARAMIS GROUP

Responsivní web s promyšlenou strukturou obsahu zlepšil orientaci klienta při výběru nemovitosti. Zákazník nyní získá komplexní přehled o specifikaci bytu, všechny nástroje k obchodní konverzi jsou stále při ruce. Nevytratily se ani emoce, které při koupi bytu hrají velkou roli: použity jsou kvalitní fotografie a doprovodná videa.

www.daramis.com

POCHOPIT SITUACI ZÁKAZNÍKA

ČSOB POJIŠŤOVNA

Pochopení kontextu vedlo k vytvoření mobilního webu, který respektuje uživatelské potřeby. Web v sobě obsahuje dvě části: informační a kritickou. Informační je naplněna relevantním obsahem o službách a produktech společnosti. Kritická část umožňuje zákazníkovi rychle vyřešit akutní problém.

MODERNÍ PORTÁL ATRAKTIVNĚ A PŘEHLEDNĚ

VÍNA Z MORAVY, VÍNA Z ČECH

Nové webové stránky Vína z Moravy, vína z Čech chtějí být hlavním zdrojem pro milovníky vín. Je rozdělen na tři hlavní oblasti: O vínech, jak se k vínům dostat a o vinařích. Responzivní design umožňuje pohodlné zobrazení obsahu pro všechny typy zařízení. Doplňkový video obsah koresponduje se současnými požadavky uživatelů na získávání informací.

www.wineofczechrepublic.cz