Naše integrovaná kampaň pro značku Sunar společnosti Hero nedávno zvítězila ve dvou prestižních soutěžích.
Obě se zaměřují nejen na kreativitu, ale stejný důraz kladou i na prodejní výsledky.
IMC CZECH AWARDS - ČESKÝ DIREKT je soutěž, ve které jsou hodnoceny práce zaměřené na podporu prodeje,
a aktivaci značky. Nepřihlíží se pouze ke kreativitě jednotlivých řešení, ale i k jejich napojení na strategii značky
a k dopadům na výkon a růst.
IEA - INTERNET EFFECTIVENESS AWARDS je nejvýznamnější česká soutěž efektivity digitálních projektů, která se vyhlašuje již 10 let.
Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt a vyjádření v procentuálním výpočtu ROI (Return on Investment).
Vyhrát "double" nás těší dvojnásob také proto, že pracovat na značce pro čerstvé maminky, které jsou velmi citlivé na reklamní balast,
je dvojnásob obtížné. Projekt "Po kom to má? Po Sunaru." má u maminek úspěch a doufáme, že tomu tak bude i nadále.
case video: