facebook logo


Agentura Comtech_CAN
24. 07. 2017

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO.

Naše integrovaná kampaň pro značku Sunar společnosti Hero nedávno zvítězila ve dvou prestižních soutěžích. Obě se zaměřují nejen na kreativitu, ale stejný důraz kladou i na prodejní výsledky.

IMC CZECH AWARDS - ČESKÝ DIREKT je soutěž, ve které jsou hodnoceny práce zaměřené na podporu prodeje, a aktivaci značky. Nepřihlíží se pouze ke kreativitě jednotlivých řešení, ale i k jejich napojení na strategii značky a k dopadům na výkon a růst.

IEA - INTERNET EFFECTIVENESS AWARDS je nejvýznamnější česká soutěž efektivity digitálních projektů, která se vyhlašuje již 10 let. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt a vyjádření v procentuálním výpočtu ROI (Return on Investment).

Vyhrát "double" nás těší dvojnásob také proto, že pracovat na značce pro čerstvé maminky, které jsou velmi citlivé na reklamní balast, je dvojnásob obtížné. Projekt "Po kom to má? Po Sunaru." má u maminek úspěch a doufáme, že tomu tak bude i nadále.

case video:



Další články

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?