facebook logo


Agentura Comtech_CAN
24. 07. 2017

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO.

Naše integrovaná kampaň pro značku Sunar společnosti Hero nedávno zvítězila ve dvou prestižních soutěžích. Obě se zaměřují nejen na kreativitu, ale stejný důraz kladou i na prodejní výsledky.

IMC CZECH AWARDS - ČESKÝ DIREKT je soutěž, ve které jsou hodnoceny práce zaměřené na podporu prodeje, a aktivaci značky. Nepřihlíží se pouze ke kreativitě jednotlivých řešení, ale i k jejich napojení na strategii značky a k dopadům na výkon a růst.

IEA - INTERNET EFFECTIVENESS AWARDS je nejvýznamnější česká soutěž efektivity digitálních projektů, která se vyhlašuje již 10 let. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt a vyjádření v procentuálním výpočtu ROI (Return on Investment).

Vyhrát "double" nás těší dvojnásob také proto, že pracovat na značce pro čerstvé maminky, které jsou velmi citlivé na reklamní balast, je dvojnásob obtížné. Projekt "Po kom to má? Po Sunaru." má u maminek úspěch a doufáme, že tomu tak bude i nadále.

case video:



Newsky


Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.