facebook logo


Agentura Comtech
22. 7. 2016

První krůčky děláme rychle

Původně jsme pro společnost Hero Czech & Slovak měli vymyslet a natočit on-line video pro značku Sunar Preminum. Spot Hero Kid natolik okouzlil rodiče, klienta i mezinárodní centrálu, že se marketingové oddělení v Hero neplánovaně rozhodlo ukázat kampaň i v dalších formátech. Součástí kampaně na extrémně konkurenčním slovenském trhu jsou nyní také autobusové linky Sunar, které se rozjely po největších slovenských městech. Doufáme, že si rodiče na cestách nový design městských autobusů užijí.



Další články

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?