facebook logo

Nekupujte voloviny
letos kupte Skutečný dárek

Daniela Bednářová
Social media manager
23.11.2015

Proč dávat k Vánocům voloviny, když můžete darovat osla? To je hlavní sdělení kampaně Skutečný dárek, kterou pro společnost Člověk v tísni o.p.s. připravila naše agentura.

Skutecny darek awards Comtech

Člověk v tísni pomáhá lidem v nouzi, a to jak ve válečných krizích nebo v oblastech zasažených přírodními katastrofami, tak i v místech, kde se lidé bez podpory jen těžko dostanou ze začarovaného kruhu chudoby. Právě těmto lidem je určen Skutečný dárek, který může mít podobu osla, ale i tabule, vody, kozy nebo třeba vzdělání či bezpečného porodu.

Agentura Comtech pro společnost Člověk v tísni začala pracovat už v roce 2008, kdy vytvořila znělku pro festival Jeden svět. Skutečný dárek ale společně připravujeme poprvé. Dlouhodobá kampaň s kozou v hlavní roli ztrácela výkon. A tak se Člověk v tísni obrátil na Comtech s žádostí o pomoc. Efektivní kampaně jsou totiž naše parketa.





Věříme, že se letos pod stromkem objeví mnohem méně volovin. Pomáhají nám v tom i ambasadoři Jan Budař a Martha Issová. Oba jsou v kampani zapojeni jako dobrovolníci a dlouhodobí přispěvatelé Člověka v tísni. Důležitou roli zde ale samozřejmě hraje i osel, který okusuje palmu, vozí Marthu a nechává se nosit na rukou.
„Dělat s Comtechem je prostě radost. Jsou to srdcaři a po letech spolupráce jim věřím. Letos jsme spolu s nimi vsadili na provokativní téma volovin a těším se, že to lidi zvedne od obrazovek televizorů a místo dalších papučí koupí babičce osla nebo třeba bezpečný porod,“ říká Tomáš Vyhnálek, ředitel fundraisingu Člověka v tísni.

Kampaň poběží v tisku, televizi, rádiu, v online prostředí i v outdooru – konkrétně v metru, tramvajích a na citylightech. Hlavní část komunikace směřujeme do posledního měsíce před Vánoci. Samotný nákup dárků usnadní i nově upravený e-shop, kde je na výběr široká řada možností. Podívejte se sami na skutecnydarek.cz

Další články

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?