facebook logo

Nekupujte voloviny
letos kupte Skutečný dárek

Daniela Bednářová
Social media manager
23.11.2015

Proč dávat k Vánocům voloviny, když můžete darovat osla? To je hlavní sdělení kampaně Skutečný dárek, kterou pro společnost Člověk v tísni o.p.s. připravila naše agentura.

Skutecny darek awards Comtech

Člověk v tísni pomáhá lidem v nouzi, a to jak ve válečných krizích nebo v oblastech zasažených přírodními katastrofami, tak i v místech, kde se lidé bez podpory jen těžko dostanou ze začarovaného kruhu chudoby. Právě těmto lidem je určen Skutečný dárek, který může mít podobu osla, ale i tabule, vody, kozy nebo třeba vzdělání či bezpečného porodu.

Agentura Comtech pro společnost Člověk v tísni začala pracovat už v roce 2008, kdy vytvořila znělku pro festival Jeden svět. Skutečný dárek ale společně připravujeme poprvé. Dlouhodobá kampaň s kozou v hlavní roli ztrácela výkon. A tak se Člověk v tísni obrátil na Comtech s žádostí o pomoc. Efektivní kampaně jsou totiž naše parketa.





Věříme, že se letos pod stromkem objeví mnohem méně volovin. Pomáhají nám v tom i ambasadoři Jan Budař a Martha Issová. Oba jsou v kampani zapojeni jako dobrovolníci a dlouhodobí přispěvatelé Člověka v tísni. Důležitou roli zde ale samozřejmě hraje i osel, který okusuje palmu, vozí Marthu a nechává se nosit na rukou.
„Dělat s Comtechem je prostě radost. Jsou to srdcaři a po letech spolupráce jim věřím. Letos jsme spolu s nimi vsadili na provokativní téma volovin a těším se, že to lidi zvedne od obrazovek televizorů a místo dalších papučí koupí babičce osla nebo třeba bezpečný porod,“ říká Tomáš Vyhnálek, ředitel fundraisingu Člověka v tísni.

Kampaň poběží v tisku, televizi, rádiu, v online prostředí i v outdooru – konkrétně v metru, tramvajích a na citylightech. Hlavní část komunikace směřujeme do posledního měsíce před Vánoci. Samotný nákup dárků usnadní i nově upravený e-shop, kde je na výběr široká řada možností. Podívejte se sami na skutecnydarek.cz

Další články

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?