Známe to všichni. Rána jsou náročná a z postele se nám nechce. Ale když se máme na co těšit, tak se nám hned vstává líp. Třeba když se těšíme na svou oblíbenou snídani.
Schwartau Samet je jiný. Vyrábí se z pečlivě vybraného ovoce, ale přitom je bez zrníček. Díky tomu je jemnější a sametovější než džem. Je takovým sametově jemným pohlazením. A to je to nejlepší čeho se po ránu můžeme dočkat.
Schwartau patří v Německu mezi nejoblíbenější značky a právě nás si klient vybral pro svou první ATL komunikaci v České republice. Spot byl natočený německou agenturou ve spolupráci s námi doporučenou českou produkcí Toaster Pictures.
A pro ty, kteří by chtěli něco víc extra, máme Schwartau Extra. V rámci kampaně jsme natočili sponzorské vzkazy a vyrobili tiskové inzeráty. Celou komunikaci jsme také zastřešili novým originálním claimem – mazanější forma ovoce, který vyjadřuje positioning značky.