facebook logo
Agentura Comtech_CAN
29. 01. 2018

Regionální potraviny – Šampioni ve vaší kuchyni

Regionální potravina každoročně udělovaná Ministerstvem zemědělství seznamuje spotřebitele s oceněnými regionálními výrobky, a zároveň tak podporuje malé a střední producenty z regionů. Ocenění Regionální potravina obdrží každoročně okolo sta výrobků ze všech krajů ČR od farmářů a potravinářů, jejichž produkty jsou propagovány jak v regionu, kde byly vyrobeny, tak na akcích celorepublikového charakteru.

Jedná se o jedinou značku svého druhu, která je zároveň soutěží, tzn. každý držitel značky zvítězil a byl vybrán odbornou porotou jako nejlepší mezi mnoha konkurenty v daném kraji.

Soutěž probíhá vždy jednou ročně a účastní se jí malé a střední firmy z jednotlivých krajů o maximálně 250 zaměstnancích. Pro úspěch v soutěži je zásadní tradiční česká receptura a původ výrobku z daného regionu. Podíl místních surovin na jeho vzniku musí být přitom minimálně 70 %.

Ocenění samotné pak uděluje ministr zemědělství. Výrobek obdrží certifikát a po dobu čtyř let bude moci užívat značku Regionální potravina. Zelenomodré logo na obalech výrobků pak spotřebiteli garantuje, že suroviny použité při jeho výrobě pochází z domácí produkce a že tyto výrobky zvítězily v dané kategorii.

Klíčovým slovem v komunikaci na období 2017-2018 je VÍTĚZ či VÍTĚZSTVÍ. Regionální potravina oslavila již 9 let na trhu a naším úkolem bylo odlišit značku od ostatních značek kvality. Vytvořili jsme televizní sponzoringové vzkazy, klíčové vizuály, rozpracované do online formátu a rádiový spot, který byl pozvánkou na festival Region Fest.





Další články

Díky Metallice za 19 000 plných talířů

Šampioni ve vaší kuchyni

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?