facebook logo

Laštovka je na drátě

Agentura Comtech
2.10.2015

Laštovka je na drátě

Od září má agentura Comtech nového strategického plánovače a odborníka na digitální reklamu - Petra Laštovku. Ten se nově stal předsedou Digi sekce Asociace komunikačních agentur. „Úkolem Petra Laštovky na pozici nového group strategic plannera Comtechu bude vytvořit v této agentuře „digital empathy“, jinými slovy zaměřit se na plánování a realizaci digitálních aktivit klientů,“ říká o nové posile ředitel Comtechu Jan Rauschert.

Petr Laštovka vystudoval novinařinu a po škole zamířil do televize Prima, kde začal v roce 2002 přesvědčovat vedení, že komerční televize potřebuje ke své existenci pořádný web. Vedení přesvědčil a přivedl na svět projekt iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost Telefónica O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Do Comtechu přešel Laštovka z Ogilvy Group, kde do svého portfolia přidal například značky T‑Mobile, ČSOB, Nestlé, Aquila či Klub Kudy z nudy.

V Comtechu bude Laštovka pracovat například na novém webu zpracovatele plastů Fatra, což je jeden z nedávno vyhraných tendrů Comtechu. Momentálně se zde jedná o podpisu smlouvy. Nový manažer se bude podílet i na online komunikačních aktivitách automobilové značky Mercedes-Benz nebo Karlovarská Korunní, které má Comtech na starost. „Mým úkolem je uvědomit trh o tom, že Comtech je od nynějška v oblasti digitálu stejně silný jako v oblasti strategické tvorby a že se o něm ještě uslyší,“ prohlásil Laštovka.

Kromě práce pro stávající i nové klienty Comtechu bude Laštovkovým úkolem podílet se na dalším začleňování agentury do digitální sekce Asociace komunikačních agentur, kam Comtech vstoupil předposlední zářijový týden. „Dřív jsem v digitální sekci zastupoval Ogilvy a byl jsem členem pracovní skupiny, která realizovala Digitální akademii AKA, vzdělávající account manažery členských agentur. Mezi mé ambice v Comtechu tedy patří i další působení v digitální sekci, protože si myslím, že práce v ní má smysl,“ říká Laštovka.

Další články

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.

I letos jste to upekli s námi

Až budete příště kontrolovat knírek, sáhněte si i do trenek

Pocta kreativcům z první republiky

Díky Metallice za 19 000 plných talířů

Šampioni ve vaší kuchyni

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?