facebook logo

Laštovka je na drátě

Agentura Comtech
2.10.2015

Laštovka je na drátě

Od září má agentura Comtech nového strategického plánovače a odborníka na digitální reklamu - Petra Laštovku. Ten se nově stal předsedou Digi sekce Asociace komunikačních agentur. „Úkolem Petra Laštovky na pozici nového group strategic plannera Comtechu bude vytvořit v této agentuře „digital empathy“, jinými slovy zaměřit se na plánování a realizaci digitálních aktivit klientů,“ říká o nové posile ředitel Comtechu Jan Rauschert.

Petr Laštovka vystudoval novinařinu a po škole zamířil do televize Prima, kde začal v roce 2002 přesvědčovat vedení, že komerční televize potřebuje ke své existenci pořádný web. Vedení přesvědčil a přivedl na svět projekt iprima.cz. Poté několik let pracoval pro společnost Telefónica O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný například za komunikaci značky 1188 a O2 Media. Do Comtechu přešel Laštovka z Ogilvy Group, kde do svého portfolia přidal například značky T‑Mobile, ČSOB, Nestlé, Aquila či Klub Kudy z nudy.

V Comtechu bude Laštovka pracovat například na novém webu zpracovatele plastů Fatra, což je jeden z nedávno vyhraných tendrů Comtechu. Momentálně se zde jedná o podpisu smlouvy. Nový manažer se bude podílet i na online komunikačních aktivitách automobilové značky Mercedes-Benz nebo Karlovarská Korunní, které má Comtech na starost. „Mým úkolem je uvědomit trh o tom, že Comtech je od nynějška v oblasti digitálu stejně silný jako v oblasti strategické tvorby a že se o něm ještě uslyší,“ prohlásil Laštovka.

Kromě práce pro stávající i nové klienty Comtechu bude Laštovkovým úkolem podílet se na dalším začleňování agentury do digitální sekce Asociace komunikačních agentur, kam Comtech vstoupil předposlední zářijový týden. „Dřív jsem v digitální sekci zastupoval Ogilvy a byl jsem členem pracovní skupiny, která realizovala Digitální akademii AKA, vzdělávající account manažery členských agentur. Mezi mé ambice v Comtechu tedy patří i další působení v digitální sekci, protože si myslím, že práce v ní má smysl,“ říká Laštovka.

Další články

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?