facebook logo


Agentura Comtech
9.5.2016

S 10 dalšími reklamními agenturami pořádáme večer otevřených dveří

S předními agenturami na trhu sdruženými v Asociaci reklamních agentur jsme se rozhodli pozvat veřejnost na „kafe“. Chceme zejména studentům a zájemcům o práci v reklamě ukázat, jak to u nás funguje, představit zákulisí našich kampaní a přiblížit nové trendy v reklamě a komunikaci. Akce se uskuteční ve čtvrtek 26. 5. 2016 od 17 do 21h, paralelně v Praze, Brně a Frýdku-Místku.

Agenturní noc v Comtechu bude jízda

Budeme společně pracovat na kampani pro firmu Festka. Ta vyrábí špičkové rámy a kola každému jezdci na míru. A to budeme dělat i my - vymýšlet špičkové ideje na míru. Nápady z workshopu společně rovnou odprezentujeme klientovi z Festky a hned tak uvidíte, jestli se váš nápad stane slavným. Těšíme se na vás!


Svoje místo u nás si rezervujte tady.

Akce nAKAfe se tentokrát zúčastní 11 členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur): Aetna (Brno), Comtech, Dark Side, Dorland, Leemon (Frýdek-Místek), Leo Burnett, McCANN Prague, Momentum, Publicis, Saatchi&Saatchi, WMC/GREY. Společně ilustrujeme pestrost současného komunikačního oboru – digitální, aktivační, síťové i české nezávislé agentury.

Program bude probíhat v sídlech jednotlivých agentur. Každá má připravené cca ½ hodinové představení agentury, klientů, případovek apod., které se bude vždy 4x opakovat v následujících časech 17:00, 18:00, 19:00, 20:00h (s rezervou na dotazy a networking).

Na webu www.aka.cz/nakafe je k dispozici mapa, na které si můžete vybrat agenturu a prokliknout se na další rezervační formuláře. Jelikož se program v jednotlivých agenturách bude opakovat, mohou zájemci stihnout návštěvu až čtyř míst za jedno odpoledne.

Návštěvníkům budou k dispozici zástupci důležitých agenturních pozic – Kreativní ředitel, Ředitel a další. Doprovodný program je plně v režii jednotlivých agentur – grilování, fotbálek, formálnější akce…Svým způsobem tedy půjde o překvapení i pro samotného organizátora akce, kterým je AKA.

„Ideálně by mělo jít o pravidelně se opakující akci. Chceme zase obnovit zájem o obor reklamy a ukázat, že práce v agenturách je atraktivní,“ říká Jan Binar, prezident AKA, a dodává: „akce podobného typu má velký potenciál – rádi bychom ji v budoucnu rozvíjeli do podoby jakéhosi festivalu reklamy.“

A jak vnímá práci v agentuře jeden z iniciátorů akce, Managing Director naší agentury, Jan Rauschert?

„V dobré agentuře dostanete do krve hned tři dovednosti najednou.   
1. Ocitnete se uvnitř týmu, kde je kreativní práce na zadání každodenní chleba.   
2. Budete jednat s klienty, které byste jinde stěží potkali.   
3. Potkají vás zakázky, ke kterým byste se jinak dostali po letech tvrdé práce.   


A pak až si za rok řeknete: "Přežil jsem rok práce v pořádné agentuře a nevyhodili mě.", bude jen na vás, jestli změníte lokál nebo vám tahle hořkosladká práce učaruje.“ 




Další články

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?