facebook logo


Petr Vlasák
22. 11. 2017

Dali jsme kníry dohromady

Agentura Comtech_CAN ve spolupráci se tradičním českým nápojem Stará myslivecká Reserve připravila sponzorský vzkaz pro Českou televizi.

Kampaň poprvé představuje novou, čirou lahev a upozorňuje na jedinečnou, jemnou chuť získanou dvojím zráním v dubových sudech. Značka propaguje mužskou sounáležitost spojenou s hnutím Movember – „Již od roku 1518 pěstujeme jedinečnou chuť a kníry.“

Skutečná ušlechtilost se neprojevuje slovy, ale činy. A proto v listopadu z každé prodané lahve Staré myslivecké Reserve putuje 10 Kč nadačnímu fondu MUŽI PROTI RAKOVINĚ, který se věnuje osvětové činnosti a léčení rakoviny varlat a prostaty.

Souběžně probíhají ochutnávky v barech a restauracích, kde si milovníci destilátu oblíbili interaktivní podtácky, díky kterým si mohou vyzkoušet, jak jim sluší různé druhy knírů. On-trade akce doprovází taktické plakáty „Namoč knír, ať jsme tu dýl.“



Další články

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?