facebook logo


Petr Vlasák
22. 11. 2017

Dali jsme kníry dohromady

Agentura Comtech_CAN ve spolupráci se tradičním českým nápojem Stará myslivecká Reserve připravila sponzorský vzkaz pro Českou televizi.

Kampaň poprvé představuje novou, čirou lahev a upozorňuje na jedinečnou, jemnou chuť získanou dvojím zráním v dubových sudech. Značka propaguje mužskou sounáležitost spojenou s hnutím Movember – „Již od roku 1518 pěstujeme jedinečnou chuť a kníry.“

Skutečná ušlechtilost se neprojevuje slovy, ale činy. A proto v listopadu z každé prodané lahve Staré myslivecké Reserve putuje 10 Kč nadačnímu fondu MUŽI PROTI RAKOVINĚ, který se věnuje osvětové činnosti a léčení rakoviny varlat a prostaty.

Souběžně probíhají ochutnávky v barech a restauracích, kde si milovníci destilátu oblíbili interaktivní podtácky, díky kterým si mohou vyzkoušet, jak jim sluší různé druhy knírů. On-trade akce doprovází taktické plakáty „Namoč knír, ať jsme tu dýl.“



Další články

Díky Metallice za 19 000 plných talířů

Šampioni ve vaší kuchyni

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?