facebook logo


Petr Vlasák
22. 11. 2017

Dali jsme kníry dohromady

Agentura Comtech_CAN ve spolupráci se tradičním českým nápojem Stará myslivecká Reserve připravila sponzorský vzkaz pro Českou televizi.

Kampaň poprvé představuje novou, čirou lahev a upozorňuje na jedinečnou, jemnou chuť získanou dvojím zráním v dubových sudech. Značka propaguje mužskou sounáležitost spojenou s hnutím Movember – „Již od roku 1518 pěstujeme jedinečnou chuť a kníry.“

Skutečná ušlechtilost se neprojevuje slovy, ale činy. A proto v listopadu z každé prodané lahve Staré myslivecké Reserve putuje 10 Kč nadačnímu fondu MUŽI PROTI RAKOVINĚ, který se věnuje osvětové činnosti a léčení rakoviny varlat a prostaty.

Souběžně probíhají ochutnávky v barech a restauracích, kde si milovníci destilátu oblíbili interaktivní podtácky, díky kterým si mohou vyzkoušet, jak jim sluší různé druhy knírů. On-trade akce doprovází taktické plakáty „Namoč knír, ať jsme tu dýl.“



Newsky


Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.