facebook logo

Agentura Comtech
18.6.2019

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU. A NEZLOBÍME SE.



Jsme rádi, že naše práce pro velké české i mezinárodní klienty má úspěch i tam, kde se hodnotí kreativita a obchodní výsledky zároveň. Smyslem soutěže IMC Awards totiž není hodnotit jen nápaditost jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek a jejich dopad na výkony a růst.

Stříbrné ocenění IMC Award v kategorii Integrovaná komunikace získala přihláška „Mission Impossible“ pro společnost AMAZON ČESKÁ REPUBLIKA. Šlo se o náborovou kampaň, ve které jsme museli získat pro práci v Amazonu zdánlivě nesplnitelný počet zájemců. Misi, která se nakonec stala naprosto „Possible“, se navíc podařilo dokončit ještě o měsíc dřív, než bylo v plánu. Děkujeme všem kolegům v mezinárodním a českém týmu Amazonu za to, že jsme s nimi mohli tuhle dobrodružnou výpravu absolvovat.

Další, tentokrát bronzovou IMC Award, jsme získali v kategorii Relaunch značky za kampaň „Jak Myslivec dobyl svět whisky“ pro STAROU ŽITNOU MYSLIVECKOU z Palírny U Zeleného stromu. Její vlajková loď je na tuzemském trhu velmi známá, ale zároveň je opředena mnohými předsudky, které mladším milovníkům destilátů dosud bránily objednat si ji na baru. Myslivec byl pro ně něco mezi koňakem a bylinným likérem, což je ve skutečnosti velmi mylná představa. Rozhodli jsme se, že značku „stůj co stůj“ dostaneme na každém dobrém baru mezi kvalitní whisky. A povedlo se to. V komunikaci jsme ale museli změnit úplně všechno – od tvaru a barvy lahve, přes název na etiketě, až po televizní reklamu, druhotné vystavení a kooperaci s milovníky dobrého pití. Ve spolupráci s marketingovým týmem Palírny to vyšlo. Tak na žito, dámy a pánové!





comtech can comtech can

Další články

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.

I letos jste to upekli s námi

Až budete příště kontrolovat knírek, sáhněte si i do trenek

Pocta kreativcům z první republiky

Díky Metallice za 19 000 plných talířů

Šampioni ve vaší kuchyni

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?