facebook logo
Agentura Comtech
17. 8. 2020

Vzali jsme to od Podlahy a pro Home Credit připravili zcela novou komunikační kampaň pro televizi, online a tisk, která kromě bankovních produktů oslavuje také pověstnou českou a slovenskou vynalézavost.



1 insight, 2 TV spoty



Naši hrdinové okamžiku se nenechají zaskočit neočekávanou životní situací a flexibilně přicházejí s chytrými řešeními, která jako by byla spíchnutá MacGyverovskou kultovní sichrhajskou. Jak ale dodává kampaňový claim: Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí. Na zítřek je tu Flexibilní půjčka od Home Creditu, která nabízí všem „Macům“ áčkový plán bé.



Podívejte se, jak si táta u dětí vyžehlí, že při smažení palačinek přestal fungovat sporák. Nebo jak hlava rodiny nenechá své ratolesti na suchu.





Spoty běží na českých i slovenských obrazovkách již od konce července. Pro dnešek to postačí, ale pokud vám to nestačí, máme v záloze ještě jeden příběh. Nechte se překvapit…




comtech can comtech can
comtech can comtech can
comtech can comtech can
comtech can comtech can
comtech can


Newsky


Neviditelným strádajícím jsme propůjčili známé tváře. Pro dobrou věc.

Dejte nám kafe, žvejku a rozpočet a my postavíme kampaň!

Všechny barvy Jeseníků v jedné kampani.

Vypekli jsme samotu. A provoněli české kuchyně.

Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.