Přicházíme s novým nástrojem #datacreatives! Ten agreguje všechna data o cílových skupinách a zobrazuje závěry z nich v jednoduché struktuře. Tím umožňuje kreativcům při tvorbě marketingových kampaní lépe poznat své publikum a snadněji je propojit s propagovaným produktem nebo službou. Ke zdrojům dat patří údaje z Českého statistického úřadu, z aktuálních výzkumů, behaviorálních studií či z vlastních DMP. Výsledkem je jednoduchá tabulka s hlavními poznatky, členěnými do sekcí podle věku, životního stylu, sociodemografie a konzumace médií.



Díky projektu #datacreatives vznikají inspirativnější kreativní briefy, kreativci jasně vidí, jakými myšlenkami se zákazník zabývá. Na základě toho objevujeme nové insighty a dokážeme jako tvůrci dojít k větší kreativní originalitě. Lepší insighty může nástroj nabídnout i menším projektům. Klient pak ví, že nedostává jen ‚pěkné obrázky‘.



Nástroj #datacreatives vznikal několik let. „Projekt ladíme už dlouho a průběžně ho testujeme v každodenním provozu naší kreativní a mediální agentury. Vše jsme ověřovali a precizovali a teď #datacreatives můžeme představit klientům i celé branži.“



#datacreatives

Životní styl spotřebitelů, nákupní chování, způsob konzumace médií i poměr sil mezi značkou a zákazníkem se v poslední době výrazně mění. Při tvorbě kampaní se mohou marketéři opřít buď o vlastní intuici, anebo o analytická data. Náš nový nástroj má ambici data s intuicí propojit. Kreativce tak nebrzdí složité datové sady a mohou rychlým pohledem do jednoduchého rozhraní zjistit, v jakém rámci se při své tvorbě pohybují – jaké hodnoty má daná cílová skupina, za co utrácí, co ráda dělá, kde a jak žije. Zatímco kreativcům to může pomoci při tvorbě, account manažerům zase při komunikaci s klienty. Klienti si navíc díky sadám dat mohou ujasnit, co od kampaně očekávají.



„Logické myšlení a kreativitu považuji za stěžejní komponenty dobrého marketingu. Data musejí být součástí kreativního procesu, dávají mu totiž další rozměr a inspiraci. Reálně má tak výsledná marketingová komunikace násobně větší dopad na chování spotřebitelů,“ věří stratég Comtech Can, Petr Kleiner. „Kreativa spojená s daty vytáhne totiž na povrch to nové a podstatné.“





#datacreatives

Práce


Postavili jsme novou kampaň i koupelnu

Přicházíme s novým nástrojem #datacreatives!

Uděláme vše pro to, aby I nadále byla naše společná práce ozdobou vaší značky

Jsem ruka a mám prsty ve spoustě špatných věcí

Neviditelným strádajícím jsme propůjčili známé tváře. Pro dobrou věc

Všechny barvy Jeseníků v jedné kampani

Vypekli jsme samotu. A provoněli české kuchyně

Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka

ComtechCan

Stará Myslivecká

ComtechCan

Seznam

ComtechCan

Milko

ComtechCan

Seven Energy

skyr

Mercedes-Benz

ComtechCan

Regionální potravina

sunar

Sunar

Milko

Milko

ComtechCan

500 let pálení

ComtechCan

Hustá Výzva

ComtechCan

Sunar

ComtechCan

Cimex

ComtechCan

Bubbleology

ComtechCan

můj skyr

ComtechCan

Daramis

sunar

Klub přátel

ComtechCan

Skutečný dárek

royaldog

Royal dog cider

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

real

REAL GREEN CLEAN

Alcaplast

Alcaplast

ComtechCan

Fatra web

Mercedes Benz

Mercedes-Benz

Mercedes Benz

Mercedes-Benz

Český červený kříž

Český červený kříž

milko

Milko

ComtechCan

Hustý jogurt

Hanacka

Hanácká vodka

stara-myslivecka-movember

Stará myslivecká

Mercedes-Benz

Zubr

Mercedes-Benz

Toma

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

zubr grand

Zubr

BIGSHOCK

Big Shock!

real

Kiterider

Mercedes-Benz Comtech

Mercedes-Benz

sunar hero

Sunar

klub pratel

Klub přátel

progress

Progress Sportswear

Milko

Milko

Skutecny darek

Skutečný dárek

sunárek

Sunárek

Mercedes-Benz Comtech

Mercedes-Benz

cervena vina

Červená vína

runczech

ČSOB Run Czech

zubr-yuzu-limeta

Zubr Yuzu&limeta

zubr-hra

Zubr
Facebook hra

ruzove

Růžová vína

toma-natura

Živá Toma Natura

BIGSHOCK

Big Shock!

stara-myslivecka

Stará myslivecká

big-shock-party

Big Shock!

mercedes-zdobime

Mercedes-Benz

daramis

Daramis web

vinarsky-fond

Vinařský fond

iqroma

IQ roma

obedy-pro-deti

Obědy pro děti

big-shock-jablko

Big Shock! Jablko

zubr-2014

Zubr

litovel

Litovel

mrbrown

Mr. Brown

mercedes-crm

Mercedes-Benz

krymska

Krymská je Ruská

milko2014

Řecký jogurt Milko

Načíst další
Zobrazit méně