facebook logo

Když zavoní zvěřina,
je čas na naše červená

Daniela Bednářová
Social media manager
3.9.2015

Když zavoní zvěřina, je čas na naše červená

Vinařský fond poprvé v historii spouští samostatnou kampaň na domácí červená vína. Komunikaci v televizi, tisku, na prodejnách i online má na starosti agentura Comtech.

Moravská a česká vína se hodí k typickým národním pokrmům. U nás je to kromě svíčkové hlavně zvěřina. „Proto jsme komunikaci na podporu červených vín zasadili právě do kuchyně a kolem zvěřiny. Ambasador Ondřej Brzobohatý je velký fanda dobrého jídla a našeho vína. Kampaň, ve které je kladen důraz na snoubení jídla s červeným vínem, tak vznikla přirozeně a pravdivě,“ popisuje kampaň kreativní ředitel agentury Comtech, Petr Vlasák.

Cílem kampaně je vzbudit diskuzi nad faktem, že nejen bílá domácí vína mají svoji kvalitu. Často opomíjená červená vína jsou skvělým zážitkem. Navíc s péčí domácích vinařů, kteří pěstují nejen révu, ale i přísnost sami k sobě – vybírají jen nejlepší odrůdy, provádí důslednou selekci při sklizni a pak nechají víno roky zrát ve sklepích. Červené víno je měřítkem, kdo je jak dobrý vinař.

Kampaň bude probíhat online, v tisku, na prodejnách i v televizi od září do poloviny prosince. Propagace ve spojení se seriálem Vinaři II na FTV Prima odstartovala 31. srpna s prvním dílem nové série. Plakáty s doporučením odrůdy najdete každý týden i v obchodních řetězcích.

P. S. Skvěle chutnala i samotná příprava kampaně.

Newsky


Cvičit můžete, i když právě čtete náš blog

Třicátý krok ke svobodě

Jak jsme dojali Metallicu

Se sametově jemným pohlazením se vstává lépe

Krásní obři ze severu

ZALILI NÁM DVA KLIENTY DO BETONU

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.