facebook logo

Markéta Uchytilová
Copywriter
11.3.2019
KDO JE NĚKDO JINÝ?

Když před námi stojí nepříjemný úkol nebo zodpovědná činnost, často se spoléháme, že to za nás udělá Někdo jiný. Každý z nás ho zná, ale nikdo ho nikdy neviděl. Někdo jiný by se nám hodil, když jde třeba o úklid nebo o venčení psa. A co teprve při životně důležitých okamžicích jako je třeba záchrana života. Jenže Někdo jiný neexistuje. Nespoléhejte se na něj. Je to na vás.



JE TO NA NÁS. A TAKY NA VÁS.

Proto jsme při příležitosti 100. výročí vzniku Českého, respektive Československého červeného kříže jsme připravili kampaň, která komunikuje jeho nejdůležitější poslání – pomáhat ostatním. Komunikace odstartovala minutovým klipem v kinosálech pražské Lucerny a na Facebooku a zveřejnil ho také globální web Shots.net, který ukazuje nejzajímavější světové kampaně. Kampaňbude pokračovat dvacetivteřinovými spoty v České televizi a televizi Prima. Postupně se objeví také tisková inzerce, plakáty, displejové formáty na internetu a také další obsah na microsite kampaně 100letcck.cz. Součástí oslav stoletého výročí byly také přípravy vizuální identity pro další významnou událost - první reprezentační ples Českého červeného kříže a také mezinárodní slavnostní shromáždění, ke kterému připravujeme kromě vizuální identity také videoobsah. V průběhu roku se rozběhne i ambasadorský program na sociálních sítích a s ním spojené eventy v místech pomoci Českého červeného kříže. 



Český červený kříž už 100 let nečeká,
až pomůže někdo jiný.
A co vy?



comtech can comtech can comtech can comtech can
https://100letcck.cz/




comtech can
shots.net/news/view/czech-red-cross-asks-for-people-to-step-up



Další články

TANEC PRAHA. KDYŽ JE ZVĚDAVOST ZÁŽITKEM

UŽ JSME ZASE TĚŽKÉ VÁHY

nAKAfe 2019

NEČEKÁME, AŽ POMŮŽE NĚKDO JINÝ

Výtah, nebo schody?

Rozmohl se nám tady takový nešvar, zavírat slepice do klecí a dělat z nich stroje na vajíčka.

I letos jste to upekli s námi

Až budete příště kontrolovat knírek, sáhněte si i do trenek

Pocta kreativcům z první republiky

Díky Metallice za 19 000 plných talířů

Šampioni ve vaší kuchyni

HO, HO, HODNĚ

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?