facebook logo


Agentura Comtech_CAN
11. 10. 2017

Cannual Conference 2017 — Lidé za obsahem

Tématem výroční konference 14 nezávislých agentur z regionu je letos content marketing.

WeCan, affiliate síť založená nezávislými komunikačními agenturami střední a východní Evropy, pořádá další výroční Cannual Conference. Akce se tentokrát bude konat v Praze a zase sdruží odborníky z celé střední a východní Evropy. Ti letos přednesou případové studie týkající se content marketingu a jeho dopadu na každý trh v regionu. Téma konference, kterým tento rok jsou Lidé za obsahem, slibuje představení tipů a triků, jak řídit působení vlivných osob ve prospěch značek.



Akce Cannual Conference proběhne v úterý 17. října od 9 do 16 hodin v galerii Černá labuť, Na Poříčí 25, Praha 1. Registrace je otevřená, stejně jako tiskové akreditace.



Téma content marketingu je také rozsáhle obsaženo v Cannual Reportu, nejkomplexnějším průvodci pro reklamní průmysl střední a východní Evropy. Zpráva vychází už třetí rok za sebou a usiluje opět o tentýž cíl: pomáhat firmám působícím v regionu střední a východní Evropy seznámit se s trendy v komunikaci střední a východní Evropy a pochopit specifické tržní podmínky jednotlivých zemí. Na více než 160 stránkách analýz a výňatků z klíčových dat pro každou zemi zpráva ukazuje účinky sociálních, politických a ekonomických faktorů na místní reklamní průmysl a hodnotí jejich digitální vývoj, který se opírá o vybrané ukazatele.



Spojením odborných znalostí ze 14 zemí – Bulharska, České republiky, Estonska, Chorvatska, Polska, Lotyšska, Litvy, Maďarska, Ruska, Rumunska, Srbska, Slovenska, Slovinska a Ukrajiny – přináší integrativní analýzu regionu.


Reklamní trh v regionu

Reklamní trh střední a východní Evropy dokázal zvýšit jeho hodnotu z 9,9 miliard eur na 11 miliard eur za jeden rok. Z hlediska preferovaných typů médií je televize stále vůdcem, zatímco tisk se snižuje stejnou rychlostí, jakou digitální vzrůstá. Tento trend se v posledních třech letech zrychlil. Zatímco digitální výdaje převyšují tisk pouze o 4 % v roce 2014, mezera se do roku 2016 zvětšila, neboť v rámci reklamního koláče je v současné době 17 % rozdíl mezi dvěma typy médií.



Údaje z Cannual Report 2017  



Pro přesnější přehled digitálních jevů můžeme v každé zemi srovnávat počty digitálních výdajů z celkové spotřeby reklamy versus penetrace internetu.



Údaje z Cannual Report 2017



Globální giganti Facebook a Google se významně podíleli na růstu výdajů na digitální reklamu ve střední a východní Evropě. Uživatelská základna YouTube rostla nejrychleji v loňském roce. Zatímco počet nových uživatelů Facebooku vzrostl o 3 až 5 % a počet uživatelů Instagram vzrostl o 5 až 10 %, YouTube se podařilo dokončit téměř 10% růst téměř ve všech zemích. Proto lze konstatovat, že spotřeba videa v regionu střední a východní Evropy posiluje nejen z hlediska intenzity, ale také od počtu spotřebitelů videa.



Údaje z Cannual Report 2017



Letošní ročník zprávy Cannual znovu představuje už zavedené hodnocení WeCan, index, který ukazuje procento výdajů na reklamu na jednoho obyvatele v rámci nominálního HDP země. Hodnocení WeCan odhaluje, zda je reklamní trh jako hospodářský sektor silnější nebo slabší, než by naznačovala celková ekonomická výkonnost země.



Údaje z Cannual Report 2017





Další články

DALI JSME KNÍRY DOHROMADY

CANNUAL CONFERENCE 2017 — LIDÉ ZA OBSAHEM

KDYŽ JDE O KOJENECKÉ MLÉKO, JDE O VŠECHNO

KAMPAŇ, KTERÁ NASYTÍ DOBREM

PĚT TIPŮ OD PĚTI

ZLATAN HAIR-IS-ON!

KAMIL STŘIHAVKA POMÁHÁ DĚTEM OPĚT DÝCHAT.

Máme krátké kalhoty, ale paměť ne.

PRVNÍ KRŮČKY DĚLÁME RYCHLE

PROJEKT, KDE SE POTKALO VŠECHNO – DOBRÝ ÚČEL, KREATIVITA I ONLINE EFEKTIVITA

BEZ KLIŠÉ TO V REKLAMĚ NEJDE - ROZHOVOR PETRA VLASÁKA PRO MARKETING & MEDIA

S 10 DALŠÍMI REKLAMNÍMI AGENTURAMI POŘÁDÁME VEČER OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

NEKUPUJTE VOLOVINY. LETOS KUPTE SKUTEČNÝ DÁREK

EFEKTIVITA SE CENÍ ZLATEM

HLÁSÍME SE K ZÁSADÁM FÉROVÉHO TENDRU

LAŠTOVKA JE NA DRÁTE

Náš art-director odchází na mateřskou

KDYŽ ZAVONÍ ZVĚŘINA,
JE ČAS NA NAŠE ČERVENÁ

AGENTURA COMTECH POSILUJE ONLINE SEKCI

JAK UTOPIT MEĎOURA NA FACEBOOKU?